Niels-Henrik Bruun Iversen

- Om at være unik nok i business

Kontakt Lykke Music & Events for booking - eller for yderligere info om Niels-Henrik Bruun Iversen

Foredrag med Niels-Henrik Bruun Iversen

Ingen kan lægge et strudseæg med en hønserøv.

Foredraget handler om branding, kommunikation, salg og om at håndtere hjernens viden og fantasi.

Niels-Henrik er idéudvikler, kommunikationsrådgiver og serie-iværksætter. Han starter sin første virksomhed i 1980 og byggede videre som ejerleder af flere virksomheder: Reklamebureau, lokalradio, lydstudie, landsdækkende avis, reklamefilm produktion og firstmover med produktion, booking og digitalisering af biografreklamer til 42 biografer. 

Efter 37 år sælger han sine virksomheder og går på pension. Men han er iværksætter. Han kan ikke lade være. Derfor starter han et konsulentfirma med et netværk af designere, journalister, filmfotografer og eventmagere. Konceptet er at levere idéudvikling, kommunikationsrådgivning, kampagner og koncepter for virksomheder og organisationer. 

Som om det ikke er nok, har han skrevet historien om (storytelling), hvorfor Europallen hedder Europallen, når den er opfundet i Amerika i 1887. Derefter re-designer han Europallen og gør den til et eksklusivt bord, som et elegant møbel i massivt egetræ og teaktræ feinschmeckere. Produktionen sker via en anerkendt dansk møbelfabrik, og salget sker til virksomheder i transportbranchen. 

Samtidig er Niels-Henrik medlem af det danske pressekorps, politisk ghostwriter, tekstforfatter og foredragsholder.

Målgrupper: Virksomheder, iværksættere, erhvervsnetværk og organisationer. 

Niels-Henrik siger om sig selv:
”Jeg er Vestjyde af sind, men det gør mig hverken bedre eller ringere. Tværtimod.”

Niels-Henriks slogan er:
”Vi har mange idéer, vi ikke har fået endnu.”
Det slogan har han i øvrigt copyright på. 

Niels-Henriks foredrag leveres med humor og alvor. Det handler om at være unik nok i business. Det handler om branding, kommunikation og salg. Det handler om at håndtere vigtig viden og fantasi. Det handler om at kende kundernes 10 købsmotiver. Det handler især om hvordan hjernens højre- og venstre halvdel er modsætninger, og kan påvirkes. Når du ved det, får du flere kunder, bedre dækningsbidrag, fokuserede medarbejdere og et godt image.

 

 

Om Niels-Henriks foredrag

Niels-Henrik kan tilpasse foredraget til en aktuel agenda, en bestemt branche, og et afsat tidsrum.
Foredraget leveres med humor og alvor, og indeholder vigtig viden og værktøjer, der kan bruges med det samme og med succes.

Niels-Henrik siger om sit foredrag:
”Ingen kan lægge et strudseæg, hvis man kun har en hønserøv. Men man kan lægge et guldæg, hvis man bruger vigtig viden og fantasi”

 

 

  • Vigtig viden om hjernen og fantasi i din markedsføring
    Hør hvordan du kan bruge fantasi og vigtig viden om din og kundens hjerne. 

Foredraget handler om hvordan hjernens højre- og venstre halvdel er modsætninger, og kan påvirkes. Du får vigtig viden om, hvordan din og kundens hjerne virker og kan samarbejde. Hvordan du kan påvirke og styrke din kommunikation med kunder, medarbejdere og alle (også privat). Når du ved det, får du flere kunder, bedre dækningsbidrag, fokuserede medarbejdere og et godt image.

Albert Einstein, Piet Hein og John Lennon citeres med udsagn, der forholder sig til forholdet mellem viden og fantasi, og hvordan du kan bruge viden og fantasi i business og privat.  

 

  • Sådan bliver din virksomhed unik nok i kundens hjerne
    Hør hvad der får kunder til at købe din vare, og hvordan du målretter dine budskaber derefter.

Du får vigtig viden om, hvad det vil sige at være unik og være unik nok i business. Det handler om din virksomhed. Om reklame og markedsføring. Om design og kommunikation. Om branding og særkender. Det handler især om, hvad der får kunder til at købe din vare eller tjenesteydelse. Når du ved det, får du flere kunder, bedre dækningsbidrag, fokuserede medarbejdere og et godt image.

Niels-Henrik leverer en facitliste med de 10 eneste årsager til at kunder køber en vare eller tjenesteydelse. Du får konkrete eksempler på, hvordan købsmotiverne også er holdningsmotiver, og hvordan du kan målrette budskaber til forskellige målgrupper. Foredraget handler om branding, kommunikation og salg.

 


”Vi fik et spændende og tankevækkende foredrag om, hvordan vores hjerner er sammensat af modsætninger i venstre- og højre hjernehalvdel. Vi fik set og hørt, på en humoristisk og let forståelig måde, hvordan den viden er brugbar i vores hverdag sammen med mennesker vi kender og ikke kender. Vi fik også en interessant liste med de 10 eneste årsager til at købe det vi køber som forbrugere. Der viste sig at være et match mellem at købe en vare og være medlem af en organisation som vores. Meget interessant og lærerig viden.” 

Kurt Allan Nicolaisen, Overmester // ODD FELLOW

 
”Niels-Henrik leverede et lærerigt foredrag i House of Offshore Innovation, med fokus på at være unik i business. Om betydningen af branding og kommunikation. Om at forstå værdien i højre- og venstre hjernehalvdel, og hvordan den viden kan bruges i kommunikation med kunder og medarbejdere. Vi fik ny viden og blev opdateret om begreber og metoder indenfor branding, kommunikation og design.” 

Jesper Høj-Hansen, Direktør // NorSea Group A/S

”Vi blev overraskede over, hvor stor betydning det har at vide noget om hjernen og om, hvordan den viden er afgørende når man står med en potentiel kunde. Niels-Henrik gav os en fantastisk ny viden om, hvordan menneskers adfærd er styret af hjernen, og hvordan den kan påvirkes, hvis man vil sælge et produkt eller en holdning. Vildt spændende. Og når man ved hvorfor mennesker gør som de gør, siger som de siger, handler som de gør, har man vigtig indsigt i menneskers adfærd. Det var nemt at forstå, at markedsføring og salgsarbejdet skal nytænkes. Og hans humor gjorde det også til en underholdende aften.”  

William H. Hansen // Erhvervsnetværk

”Foredraget om hjernen var en øjenåbner. Som politisk forening har vi en ganske klar fornemmelse af menneskers forskelligheder, men vi blev ærligt talt overraskede over at høre om de 10 årsager, som styrer menneskers holdninger og køb af varer. Dem har vi taget til os og bruger dem nu i vores politiske arbejde på en fornyet måde. Tak for det. Vi citerer jævnligt Niels-Henrik ved vores interne møder. Både de sjove og de alvorlige citater er blevet en del af vores tankegang og dagsorden.” 

Anonym politisk forening  // Region Syddanmark

Anmeldelse 5
”Niels-Henrik ikke bare skaber billeder med ord, han viser og fortæller i billeder, som beviser hvor vigtig det er at brande og kommunikere med omtanke. Han giver gavmildt ud af egen erfaring fra sit eget serie-iværksætter liv – igen er det visuelle i præsentationen med til at give hukommelse til de mange tips, tricks og værktøjer, han formidler i løbet af de 2 fantastiske timer. En spændende og givende session, hvor Niels-Henrik overbeviser os om, at den gode storytelling er vigtig som aldrig før.”

Annette Spicker Bruhn, Iværksætter konsulent  // ProVarde, Varde kommune

Anmeldelse 6
”Vi inviterede Niels-Henrik til at holde et foredrag for trykkeriets ledende medarbejdere og sælgere, og vi fik et lærerigt og underholdende indblik i hvad kunderne går op i, og hvordan branding, kommunikation og salg hænger sammen. Det var spændende og interessant at få indsigt i hvordan venstre- og højre halvdel af hjernen har modsætninger, og hvordan vi kan bruge den viden i vores kommunikationen med kunder.”

Peter Nyborg, Direktør // PE Offset A/S


Send os en besked!

Udfyld en forespørgsel her på Niels-Henrik Bruun Iversen - det er helt uforpligtende. Du kan udfylde de felter, som du kan svare på eller blot efterlade navn og tlf-nummer.
Vi svarer hurtigt.

Kunstner:
Evt. dato/periode:
Evt. klokkeslæt:
I hvilken by skal arrangementet afholdes?:

Kontaktoplysninger:
Navn:
Evt. firma eller organisation:
Tlf:
E-mail adresse:
Besked:
  send